Lika som bär

Jag vet vem min favvo-Maxwell kommer att likna i framtiden. Han är ett lika stort charmtroll som Idol-Rabih och jag har förturen att känna denna lilla krabat, Maxwell alltså.

Lika som bär!
Ser ni inte pepparkaksögonen och smilet..?



Första gången jag såg M:s små pepparkorn har jag förundrats och beundrat hur någon kan ha så vackra ögon. Insåg fort att han kommer att bli farlig. Han kommer att charma trosorna av förskolefröknarna och bara behöva blinka lite med fransarna och lägga på charm-smilet för att få dem att smälta som smör i solsken.

Han måste däremot fila på hångel-tekniken inför skolåren, har sett honom nästintill svälja sin nalle i försök att pussas. Jag vet inte hur hans föräldrar gör men den han lärt sig av har lärt honom helt fel! *blink* De har trots misstänkt underlig hångel-teknik lyckats tillverka en ny liten bebbe som kommer nån gång nästa år.

Grattis till Maxwell som ska bli storebrorsa och lyckönskningar till hela familjen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, du är för rolig du =)

2009-10-17 @ 10:50:03
URL: http://embra.blogg.se/
Postat av: NeMo

favoriter är eddie, rabih och reza! :D



Hoppas du får en trevlig lördagskväll!

2009-10-17 @ 16:56:13
URL: http://nooli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0