Ryggtavla med tårta

Goddagens!

Har varit en lugn och frostfylld morgon. Har tittat på Tv4:s nyhetsmorgon där Andreas Carlsson blivit intervjuad om sin nyutkomna bok. Han som annars sitter i Idoljuryn med sin coola attityd och stöddiga uttalanden. Jag har haft lite svårt att få något grepp om vem han egentligen är. Men efter det jag sett nu så verkar han vara en väldigt sympatisk person och med en väldig kärlek till sitt jobb. Fast vem skulle inte älska att omges av stora artister och hjälpa dem till framgång..?!

Idag har jag på mig tröjan/tunikan jag köpte igår. Den var lite genomskinlig så det blir att ha linne under för att det ska se någorlunda hyfsat ut. Men jag älskar den redan. Vill bo i den här kreationen..


Framifrån


Svårt att ta en bild på ryggtavlan..

Om någon timme ska jag och mormor till mamma och fira hennes 51:a födelsedag.. Innan ska jag på apoteket och köpa en present till min mamma.. något äldre behöver för att hålla reda på alla sina mediciner.


Kan ni gissa vad hon ska få??


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Snygg! En sådan har jag oxå! Fast en grön. :)

2009-10-12 @ 18:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0