Söndagsfläng

Besökte våran lokala Onoff butik på Ersboda. Det måste tyvärr vara den sämst belysta butiken i stada. Det känns alltid som om personalen glömt att tända alla lampor. Hur som haver..

Jag kollade på den lilla minidatorn jag så gärna skulle vilja köpa. Den är helt bedårande med alla funktioner man behöver. Onoff hade den inte i rosa så det blev ingen affär idag. Imorgon tar jag nog en tur till Media Markt för att se om dem har den i rätt färg. Är fortfarande osäker på om jag ska slå till.. det återstår att se.

Köpte sedan sex bullar på Coop Forum (3 för 18:-) och begav mig till Phs brorsa för att kolla in hans ombyggnationer. Hade med mig en termos kaffe så han skulle få lite fikapaus i allt ståhej. Efter fikat tog jag resterande bullar och drog till Phs arbete. Han fick dem så att han också skulle få njuta av kanelbullar på Kanelbullens Dag.

Och nu.. ja nu ligger jag bara här som en pösmunk och är hungrig.
Men vad ska man äta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0