Sopigt!

Har suttit på skolan på förmiddagen och letat idéer till C-uppsatsen. Inte lätt att komma på ett intressant ämne när man är två som ska skriva och tycka att det jätteroligt. Jag känner mig uppgiven och helt uttråkad av bara tanken på att skriva uppsats i 10 veckor.

Tog sedan Alex under armen och drog hem till Farmen. Ut en sväng med Taiga och sen iväg igen för att besöka Media Markt och kika på min lilla dröm. Det visade sig tyvärr att de inte hade det märket hemma för tillfället men killen jag pratade med ringde sin chef som kunde meddela att de skulle få in just den datorn väldigt snart. Killen som ringde chefen kallade mig för dam. Det var propert att kalla en 26-årig student för dam, nästintill att jag kände mig gammal.


Den skulle naturligtvis inspekteras..

Alex var i behov av flyttkartonger så vi åkte till Maxi där jag ville minnas att sånt fanns. Jag passade på att köpa hem en sop med skyffel. Väldigt passande färg till badrummet där den är tänkt att användas. Kattsanden far all världens väg när missarna ska ut ur lådan så det kan vara bra att skyffla upp den med jämna mellanrum.


Det fanns ingen hejd med inspekteringen.. men skyffla kunde den!
Sopen alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0