Tinnitus i ögonen?


Bion igår var en skitrolig upplevelse. 3D-grejen var ju ap-cool dessutom. Både jag och Ph tyckte om filmen och skrattade hej-vilt under hela visningen. Mina goggles däremot åkte ner på snoken hela tiden så jag fick sitta och putta upp dem hela tiden, men det tänkte jag inte så mycket på mellan skratt-attackerna.

Brevid mig satt det ett gäng "fjortisar (18-20 bast) och snackade konstant under reklamen. Killen brevid mig nästintill skrek och gastade när han satte på sig sina 3D-goggles och sa:
-Men helt seriöst, man får ju tinnitus i ögonen av det här!

Vad jag vet om tinnitus så innefattar inte detta ögonen så värst mycket.. men det kanske kommer nu, vem vet?!

Sedan när 3D-reklamen satte igång blev han som skogstokig och började skrika och tjoa. Han hoppade nästan upp och ner i stolen. Kändes som att han skulle ha hoppat in i filmen om det gick. Jag fick tillslut knacka honom på axeln och be honom vara lite tystare när väl filmen hade börjat och jag ville höra vad dem sa.

I slutet på filmen när det blir lite sorgligt men ändå fint lutar killen brevid mig sig fram och stödjer sina armbådar på knäna och begraver ansiktet i händerna samtidigt som han ger ifrån sig världens tyngsta suck. Kul kille!

Den här filmen vill jag bara se om och om igen. Så ni som överväger att se filmen måste leta er fram till närmsta sf-biograf och boka biljetter!

Kommentarer
Postat av: Katta

Ooo tack för filmtipset :D



haha fjortisar vid 18-20 år, det var en ny definition av fjortisålder :P jag som trodde det bara gällde 14-16 åringar hahaha

2009-10-24 @ 12:42:13
URL: http://kattaskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0