27 November utan skäms-kudden

Jag kan knappt vänta tills den 27 November när Luftslottet som sprängdes har premiär på biograferna. Filmen igår var sjukt bra och spännande. Trots att jag läst boken så blev jag ändå sådär skraj och hoppade till i stolen. En gång höll mitt hjärta på att nästan stanna, det bultade verkligen hur hårt som helst jättelänge.. shit vad rädd jag blev.

Rekommenderas att se på bio!!

För er som följt mig ett tag vet att skäms-kudden är min bästa vän framför tv:n. Problemet med bio är att man inte kan ta med sig skäms-kudden. Och för er som vet hur små händer jag har så kan ni förstå vilket oerhört problem jag hade vid scener som kändes läskiga och då skäms-kudden hade passat fint, mina händer täcker lixom inte hela synfältet. Jag fick kupa dem och lägga en hand på vardera öga för att inte kunna se bioduken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0