DKNY Red Delicious

Sist jag köpte en parfym var på Finlandsfärjan på väg till Helsinki för att se Eurovision Song Contest när The Ark skulle ta hem segern. Jag hittade min älsklingsparfym som slutat tillverkas och sen dess har jag fått parfymer på löpande band så det har inte riktigt behövts.

När jag handlar på Kicks och M står i kassan brukar hon slänga med lite provdofter och nu har jag hittat en riktig goding. Provet har tagit slut så jag slog slag i saken och svängde in på Kicks innan jag skulle träffa brudarna på Costas.

Red Delicious tillhör doftfamiljen Blommig/ Orientalisk och har en doft av asiatiskt plommon, hallon, äpple, vaniljböna och patchouli. Den är en riktig goding..

Även den här gången slängde hon med lite dofter. Ytterligare en DKNY Red D, Hypnose senses och D&G 18 La lune. Måste säga att Red Delicious vinner med hästlängder i jämförelse med de andra hon skickade med. Men jag sparar självklart proverna inför framtiden. Man vet aldrig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0