Flickan som lekte med elden


Bilden är hämtad från nojesbloggen.com

Ikväll blir det fredagsmys på bio med Ph. Vi ska sitta i lyx-stolarna som man kan luta tillbaka stolsryggarna på.. det är det bästa för min stackars rygg. Jag skiter i att det kostar 20:- extra, det är det helt klart värt om man ska sitta i mer än två timmar utan att få ändra ställning. Sist satt jag uppkrupen i fosterställning för att det är den bästa ställningen för min rygg. Kan verkligen inte sitta rakt upp och ned speciellt länge utan att det värker och spänner i ryggslutet. Blä!

Ska bli spännande att få se fortsättningen i trilogin av Stieg Larsson. Första filmen var bland det bästa, så förväntningarna är skyhöga. Får se vad vi säger efteråt..

Kl 21.30 smäller det.

Kommentarer
Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

ooh va den lika bra som den första?

måste också gå och se den :D

2009-09-26 @ 02:32:26
URL: http://babymamadrama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0