Förfesten

Ph har haft inflyttningsfest ikväll. Trodde inte att jag skulle ha speciellt roligt, men jag hade riktigt trevligt. Det blir lite vad man gör det till. Tror däremot att anledningen för att personer fann mig mer "vanlig" var för att jag drack några öl. Vid tidigare tillfällen har jag inte kunnat dricka pga Taiga, men ikväll kändes det som att jag kunde offra mig.

Startade dagen på skolan med en väldigt intressant föreläsning. Innan dess hade jag och min grupp arbetat lite med våra diskussionsfrågor inför seminariumet. Efter skolan åkte jag hem, gick ut med Tiaga i vanlig ordning, slappade en stund framför Farmville på Facebook och efter det tog jag och Alice en liten tupplur i soffan innan det var dags för att göra sig klar inför kvällen.

Tog bilen till Ph, imorgon ska jag och Taiga promenera dit och bli bjudna på pannkakslunch och sen köra hemåt.

Imorgon ska HC ha födelsedagsfest  och då det gäller att tagga till ordentligt. Av den anledningen åkte jag hem efter Phs inflyttnings-förfest. Förfesten brukar ändå vara roligast..

Nu ska jag börja runda av och lägga mitt tunga huvud på kudden. Ska bli skönt med lite sömn.
God Natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0