Från mastodont till amöba

Det mastodont-seminarium som jag bävat inför är nu avklarat och jag kan väl knappast säga att det krävdes någon vidare påläsning av övriga kapitel än de våran grupp skulle redovisa. Jag vill likna seminariumet med en amöba i jämförelse med de förberedelser som krävdes.

Köpte skolans kaffe som smakade kattpiss och har nu äntligen kommit hem och börjat läsa på inför Paperet som ska lämnas in på Måndag. Ska nog göra mig en rekorderlig kopp kaffe så att jag blir människa. Kattpiss-smaken måste bort!

Har nu snöat in på ett ämne som säkert är på tok för stort för den här lilla uppgiften.. men det må bära eller brista, nu ändrar jag mig inte en gång till. Det finns ingen tid kvar för det.

Vissa reaktioner hos mina klasskompisar när jag sa att jag fortfarande inte börjat gjorde mig superstressad och nervös. Tänk så hinner jag inte? Hur som helst så förväntar jag mig en komplettering. Det kan jag gott ta som straff för att jag väntat så länge med att sätta igång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0