Kändisdjungeln

När vi var hos Phs mamma igår kikade vi på Kändisdjungeln och bevittnade när hovreportern Catarina Hurtig i en tävling skulle äta en lunch bestående av:

Fiskögonsoppa - ett enda stort öga i någon äcklig sörja.
Mjölmaskar - massa små maskar på ett fat.
Kackerlackor - två gigantiska kackerlackor.
Daggmaskpasta - daggmaskar i äckligt slem.
Varanpenis - varanen har 2! penisar.. sug på den/dem du!

Hon hoppade sedan över ett get-anus och en får testikel och klarade inte hela tävlingen men fatta att hon åt, det trodde jag aldrig skulle hända. Lilla östermalmsbruttan som hela tiden pratar om champagne och hur hon saknar Östermalm. Det kanske är ett rävspel, vad vet jag..

Det jag däremot vet är att jag måste se ikväll när Thorleif från dansbandet Thorleifs hängs upp på Olyckohjulet.
Jag tycker inte att produktionen är speciellt bra eller att det ser ut som att dem är i en riktig djungel, men ändå måste jag se vad dem utsätts för, vad är det för typ av störning?

Kommentarer
Postat av: Becca

Ramla in på din sida , så passar på att säga hej !

2009-09-14 @ 11:34:47
URL: http://mammabexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0