Örondroppar

Jag ska bege mig till stans absolut bästa djurtillbehörsaffär idag, Arken Zoo även kallat Zoocenter. Jag ska köpa örondroppar till mina fyrbenta små krabater. Det är nämligen så att med sig från mamman har kattungarna fått öronskabb.

Det är ingenting farligt, men lite obehagligt för de små. Det smittar tydligen väldigt mycket så att Taiga också ska få sig lite droppar så ifall att hon också fått det ska bli fri från besvären.

Men visst låter ändå öronskabb riktigt illa? Det ser ut som att katterna har fått kaffesump i öronen, som ett svart gojs. Hoppas att det är lätt att droppa, annars kan det bli en kamp som med avmaskningen.. usch!

Kommentarer
Postat av: M i c k a

kan du köpa det via arken? :D mina missar har med fått det.

2009-09-14 @ 19:04:30
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0