Pissväder å plugg

Det är med gott samvete jag kan sitta inne idag och plugga. Finns absolut inga anledningar att lämna huskroppen förutom när Taiga ska ut förståss. Det regnar ute och det är mitt absolut värsta väder.

Spelar ingen roll hur mycket jag klär på mig med regnställ, gummistövlar, vantar och mössa. Jag fryser lik förbannat. Regnet lixom kryper under skinnet på mig och orsakar enorm frossa och obehag.

Om någon timme kommer N och hälsar på, bäst att snygga till här hemma.. ska dansa runt med snabeldraken en stund. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: em

är det platsband man använder? vet du var man köper? efter helgen blir perfekt! :)

2009-09-25 @ 12:34:07
URL: http://emmablommi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0