Effektiv shopping

På 45 minuter hade både jag och R hittat en hel drös med kläder, provat, betalat och stod klara vid kassan.
Det kallar jag effektiv shopping!

Vi fick prova kläderna i hallen brevid en nödutgång. Det fanns inga provhytter över och eftersom att det bara är kvinnor där är det ingen som direkt höjer på ögonbrynen om man slänger av sig kläderna mitt bland kläderna. Det är varje mans drömställe förutom kläderna då förståss..

Som jag skrev tidigare så var jag ute efter någon mysig kofta.. och hon som söker hon finner!


För 200 pistoler fick jag med mig denna skönhet hem. Den är makalöst skön och mysig!


T-shirten kostade 50:- & Toppen kostade 120:-

Jag såg att t-shirten fanns i flera färger när jag tog den från ställningen och tänkte gå och hämta någon annan färg men gamarna hade varit där och rensat. Så jag kom bara hem med en..

Det är galet vad folk är ego när det kommer till rea och billiga kläder. Vissa stod och slet och rev som hyenor. Men idag var det nästan för mycket folk. Det gick nästan inte att parera mellan ställningarna. När man stod och kollade kunde det rätt som det var komma någon brunstig hårdhänt människa och rev upp just där man tänkt titta. Man måste vara lite tuff och våga använda armbågarna lite vid sånna tillfällen.
Tur var att jag och R va så snabba och kom därifrån med livet i behåll..

Vad tycker ni om mina fynd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0