Tanken var god och gärningen ond

Tanken att jag efter mitt läsande tidigare idag skulle ge mig själv en belöning i form av lite slösurfande har gått sådär. Detta slösurfande har ännu inte avslutats och jag känner en tung skam.

Jag har självklart gjort annat, som att äta, gå ut med hunden, tittat på tv och virkat lite men inte pluggat något alls..

Såg på Idol tillsammans med min bundsförvant Skäms-kudden, trots att det är uttagningarna i Sthlm nu så kan jag inte förmå mig själv att släppa fingret från Mute-knappen på fjärkan. Man tycker att kvalitén på människorna borde vara stabil, men icket. Jag längtar till veckofinalerna, vägen dit är som att dra bort ett plåster, det gör så förbannat ont när det går långsamt.

Imorgon är dagen D, ett megastort seminarium ska avklaras på morgonkvisten. Jag känner mig naturligt oförberedd trots att jag gjort allt som krävs av mig. Men hur vi ska hinna diskutera allas frågor på 3 timmar är för mig en gåta.
Men har jag har ordbajsat mig igenom tre års studerande borde tre timmar vara en baggis..

En kissrunda med hunden, en dusch och lite virkning på det så är kvällen komplett inför en dejt med sängen..

Imorgon eftermiddag får jag äntligen träffa min älskade vän N som kommer hem från Uppsala. Tillsammans med två tjejer ska vi käka middag på Costas, en grekisk restaurang här i Umeå som har gudomligt god mat. Jag och Ph käkade där i vintras och sedan dess har jag längtat efter ett återbesök.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

ja riktigt bra med rastgårdar! det fanns en i stockholm som var grym. men den igår var direkt larvig, och livsfarlig

2009-09-24 @ 09:27:03
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: em

aha! :) vi kör junta en kväll :D virkning är jag bra på, något annat kan jag dock inte. det där med platsmattor lät riktigt spännande, där får du visa mig!

2009-09-24 @ 14:46:59
URL: http://emmablommi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0