Tidsfördriv


Igår la jag mig väldigt sent. Så sent att jag kände mig tvungen att sätta alarmet. Om jag överhuvudtaget ska kunna sova ikväll och kliva upp i tid imorgon så bör det bli förändringar här hemma.

Det är lätt att man sover om dygnet när man knappt har några föreläsningar på veckorna. Den här kursen kräver stora portioner självdiciplin vilket jag inte besitter någon överhuvudtaget. Har sedan i Onsdags läst en bok på 150 sidor. Det kallar jag icke kreativt. Läste just klart den första och tänkte börja på nästa som ska vara läst på Onsdag då vi har seminarium på båda böckerna, men ansåg att jag förtjänade lite surfing-tid.

Som ni kanske redan förstått så är jag expert på att unna mig saker för att slippa läsa. Inte för att jag är ointresserad eller tror mig kunna allt redan utan för att det finns så mycket andra roliga tidsfördriv helt enkelt. Tidsfördriv som inte kräver någon som helst ansträngning.

Måste dessutom skriva ett syfte inför en uppgift som ska vara klart i slutet på kursen men syftet ska lämnas in imorgon, det värsta är att jag inte har den blekaste vad jag vill skriva om. Där har ni ett problem people, vad i hela friden vill jag ta reda på?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0