Vad hände?

Förlåt för den rent utav usla uppdateringen i helgen. Har haft lite att göra så bloggen har fått ta lite stryk. Har haft lite idétorka också för den delen..

Imorse mådde jag hyfsat förutom att jag vaknade flera gånger under natten av att jag inte kunde andas. Var helt igentäppt i näsan. Jag som bara trodde att jag blev så av vin blir det även av öl numera, konstigt!
Hade planerat att äta lunch hemma hos Ph eftersom jag lämnade bilen där igår, han skulle bjuda på pannkakor så jag och Taiga traskade ända från Haga till Teg. Det blev en ordentlig promenad och som tur var fick vi åka bil hem.

På väg hem gick jag in på Expo och köpte en jättesöt godisskål till H som fyller år på Måndag. Hon har haft födelsedagsfest ikväll så hon fick skålen med godis i + en make up rådgivning på Body Shop. Cyklade till H vid sjutiden redo för en kväll på dansgolvet. Vi åt tårta och hade jättetrevligt. Eftersom att H kom hem från Grekland imorse hade hon köpt Ouzo med sig hem. Hon bjöd och jag ville självfallet smaka, men det skulle jag inte ha gjort. Började må jättekonstigt efter bara en stund och insåg att det inte skulle bli något dansgolv ikväll.

Känns på ett sätt lika bra. Då mår jag bra imorgon och kan få lite saker gjorda. Tänkte ta tag i lite saker här hemma som borde åtgärdas + att jag borde plugga ordentligt. Har ett stort seminarium på Torsdag som ska förberedas + att ett Paper ska lämnas in nästkommande vecka som jag inte ens påbörjat. Det börjar dra ihop sig..

Nu ska jag bege mig mot sängen och ligga en stund på spikmattan, min rygg har börjat spöka igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0