Deppen kan ta sig i arslet!

Idag blev deppdagen utbytt på fem röda. Ett otroligt glädjande besked kom via telefunken. Glädjen jag upplevde när jag fattat vad som hänt var längesen jag kände.

Har nästan glömt bort hur deppig jag var tidigare under dagen. Ett flertal glädjande och värmande ord gör vardagen betydligt bättre.

Nu återstår det avgörande beskedet som kommer imorgon eller på Måndag. Då vet jag hur det kommer att bli den närmsta framtiden.

Det kommer att gå undan imorgon!!

Det jag faktiskt vet med säkerhet är att jag och Ph flyttar ihop på Söndag. Ska bli så jäkla härligt och roligt. Självklart känns det lite vemodigt att behöva slänga kläder för att få plats med hans, men ändå rätt skönt att kunna rensa. Man skulle kunna tro att fem garderober skulle räcka till för två personer, men i min hjärna går matematiken inte riktigt ihop. Eftersom att garderoberna redan nu är fullproppade med kläder och andra nödvändiga textilier så undrar jag hur det kommer att se ut när Phs kläder stoppats in. Det kommer inte att vara en vacker syn..

Imorgon ska jag se över utrymmet och verkligen ta tag i allt jag borde ha gjort i min depp-dimma. Nu när jag fått lite extra energi efter det goda beskedet så kommer övervåningen förhoppningsvis att bli som ny. Jag ska ta på mig Roadrunner-skorna och köra stenhårt!! Två av fem garderober ska gapa tomma vid dagens slut, det kommer att bli svårt, men gjort blir det!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh vad roligt att ni ska flytta ihop :D Och vad söt taiga är när hon sitter och suktar efter småkakor :)

2010-04-09 @ 07:11:07
URL: http://stillbroke.blogg.se/
Postat av: Emma

Hoppas du får ett bra besked, håller tummarna!

2010-04-09 @ 12:40:54
URL: http://embra.blogg.se/
Postat av: marianne

Kul att Ph flyttar in, trevlig, kille, hoppas att garderobsstädningen gick bra. Kom till oss och titta på småtjockisarna, dom växer så det knakar. Har du hört något mer om jobb?

2010-04-09 @ 14:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0