Galen Söndag

Igår var en riktigt händelserik dag. Huset med de blåa knutarna blev fylld med kartonger och Phs behörigheter och nu ser det ut som sju svåra år här hemma. Kände mig helt död imorse när jag väcktes av min nya sambo, men ville inte riktigt somna om då solen sken in genom fönstret.

Fick ett samtal imorse som gjorde mitt val inför framtiden betydligt enklare. Nu vet jag var jag kommer att jobba i sommar åtminstone. Det lutade mot samma beslut oavsett vad beskedet hade varit, så nu känns det superkul att äntligen veta definitivt.

Det hände en tråkig sak igår också, Phs 40" platt-tv fick sig en smäll när dem skulle bära ut shabraket från den gamla lägenheten och igår när vi kopplade in den såg det inte bra ut. Bilden var helt crazy och vi var tvugna att koppla in min gamla tjocktv igen. Jättetråkigt!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad tråkigt med tv:n! Hoppas att Ph har en hemförsäkring med drulle för då är ju kostnaden självrisken ca 1500 spänn. Vilket det kanske är värt?!

2010-04-12 @ 14:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0