Galenpanna

Jag håller på att bli galen. Det kan resultera i att jag måste supa ner mig när den här dagen är över. Jag ser hund och katthår var jag än vänder mig. I garderoberna och i de flesta skrymslen och vrår. Tyvärr gick detta ut över Taiga som är livrädd för dammsugaren och stod flåsande framför mig hela tiden. Det brast och jag tror nog aldrig att jag skrikit så högt i hela mitt liv. Hon försvann på tre röda.

Övervåningen är inte ens halvfärdig för jag inser att detta är ett projekt som tar minst 20 timmar. En massa saker ska upp på vinden, snicken ska tömmas och jag kommer att ha en trasig kropp när denna dagen är över.

Har också märkt att ingenting händer om inte jag gör något åt saken, vilket är synd. Skulle vilja ha en sån där Mary Poppins väska som rymmer allt men som inte tar någon plats. Vore ju super att bara stuva ner sakerna där.. någon som har en till övers?

Kommentarer
Postat av: emma

sv: Tack för tipset, de ska jag göra! Nog för att dom var riktigt goda, men det är ju alltid ett plus om dom SER riktigt goda ut också :D

2010-04-11 @ 12:20:41
URL: http://hopppom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0