Hej vad det går undan!

Produktiv förmiddag måste jag säga. Har sen sist rensat ur kylen på all mat som inte behöver hållas kyld. Plockat alla frysvaror ur frysen och stoppat allt i mormors frysbox. Frostat av helvetet. Packat upp kartonger med köksatteraljer från Phs lägenhet och omorganiserat skafferiet.

Nu avnjuter jag en kopp kaffe och en trekantsbit Toblerone. Det ansåg jag mig vara värd! Snart ska jag fota kylskåpet och lägga ut en annons på Blocket. Skåpet ska säljas för en tusing så är ni intresserade av ett superfint svensktillverkat Husqvarna kylskåp så kan ni hojta till i meddelanderutan.

Klockan tre kommer gubbarna med det nya skåpet och jag har goood tid på mig att pilla på här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0