McGyver bygger

Hade tänkt mig ett besök hos pappa och puppisarna igår men då frugan i huset varit bortrest hela dagen så kändes det inte riktigt aktuellt. Det fanns en anstiftan till att humören inte skulle vara på topp och trevligheten som bortblåst. Så planerna blev lite omstuvade.

Istället kom Thomas "McGyver" på besök. Eftersom att mina mätarskills är sisådär var vissa mått tvungna att fixas till här hemma. Några centimeter skulle sågas bort på ett skåp och när han tar en garderobsdörr och börjar såga blir jag först lite oroad. Men ingen ifrågasätter McGyver på tv så varför ska jag komma med funderingar när familjens alldeles egna gör som han gör.



Skåpet som skulle kapas låg under tiden i köket och jag förstod inte mycket under byggets gång..



Men jag är säker på att McGyvers sidekick var helt på det klara med vad som pågick.
Hon poppade dessutom musik i sina hörselkåpor..



Nu är hålet för det nya komboskåpet redo att täppas igen.


OBS! Bara hålet utan överskåp, inte det färdiga resultatet!!

Det blev superfint och idag kommer det nya skåpet. Jag ska tömma frys och kyl med allt vad det innebär.
Hej och hå!


Kommentarer
Postat av: Emma

grym bild på Taigagumman =)

2010-04-22 @ 12:38:32
URL: http://embra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0