Myror i brallan

Ja just nu känns det som att jag har myror överallt. Det kryper på kroppen, jag håller på att bli mentalt instabil! När jag kom hem från en underbar trerätters-middag hos mamma för några timmar sen ser jag till min förfäran att mitt kök är kolsvart. Inte av sot eller färg, utan av myror. Dessa djävulska påfund har på något sätt hittat in i huset och attackerar köket. Golv, köksbänk, spis, you name it! Jag vill inte ens titta in i skafferiet för att se efter.. Dem verkar härstamma från någonstans under diskmaskinen och där under ska jag plantera en myrdosa imorgon.

Sist jag var på affären hade myrdosorna ännu inte landat i hyllorna. Men jag hoppas att dem anlänt och väntar på mig. För får jag inte tag på myrdosor imorgon kommer jag att behöva utrymma huset. Jag avskyr myror mer än pesten.

Som tur är har dem inte hittat till vardagsrummet och till övervåningen. Då kan jag åtminstone sova utan att vara rädd att bli invaderad av mördarmyrorna!

Jag ska försöka dokumentera med bilder imorgon så att ni möjligtvis förstår omfattningen av dessa marodörer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0