Prickiga korvar

Synd att min mobil tar så skräpiga bilder och att den inte begåvats med så mycket som en blixt. Då hade ni fått se livs levande prickigkorvar. De sötaste korvarna!

Hittade en bild på valparna hos Ewelina

Tog en sväng förbi farsgubben för att få en kopp kaffe och surra lite. Det första jag såg när jag kom innanför dörren var fem livs levande brunvita små korvar som låg i en mysig hög och smackade förtjust av sin tillvaro. Fick hålla i en av korvarna men nästan direkt kom mamma Lara och slickade på sin lilla bebis vilket i sin tur resulterade att den lilla korven kissade i min hand. Förtjusande välkomnande!

När vi satt på andra våningen kunde man höra hur det smackades och sörplades från de små valparnas munnar. Hungriga små rackare!

Det är mycket svårt att inte bli kär i hela bunten och skaffar jag mig inte lite perspektiv på tillvaron så lär jag väl sitta med en valp om sju veckor..

Kommentarer
Postat av: Evelina

Låna på du! :)

Ja visst blir man helt kär, ja ville ta med mig hela bunten när vi var hemma.. Men ja tycker de är rätt så skönt med vuxna hundar som vet att man kissar och bajsar ute :)

2010-04-10 @ 08:09:39
URL: http://stillbroke.blogg.se/
Postat av: Frida

Gaaah sötisar! Blir bräntis åk 7-9

2010-04-11 @ 16:21:31
URL: http://fridanollnio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0