Tratt-straff

Första promenaden efter operationen utan bandage är utförd. Det gick finfint! Taiga är så duktig att låta bli det där spännande röda såret som lyser som en diod. Men när jag ertappade henne med tungan ute och benet alldeles blött efter duschen jag tog fick hon straffas med tratten. Den ska ändå sitta på hela natten då vi inte riktigt har full koll på henne, lika bra att installera henne där direkt så att hon kommer på andra tankar.

Annars har vi en butter familjemedlem som nyss kommit hem med en förlust för hans älskade Barca. Ute ur Champions League i semifinalen, trist för honom och alla fans även fast jag inte bryr mig nämnvärt. Jag kan inte riktigt förstå grejen med hela spektaklet, men å andra sidan förstår han sig inte riktigt på det här med Eurovision och Schlager så det är jämnt skägg oss emellan.

Har varit en relativt lugn kväll annars, kikat på Efterlyst och Uppdrag Granskning under tiden jag virkade en torgvante i marina färger. Nästa vante får vänta till imorgon.


Kommentarer
Postat av: Two olsson sisters

vad har det varit för operation?:S//Emma,

2010-04-29 @ 08:15:06
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0