Utrymme önskas!

Det blev inte riktigt som tänkt idag. Har fortfarande inte tagit mig upp på övervåningen. Men istället blev det en totalrensning i vitrinförvaringsmöbeln i vardagsrummet. Nu har jag en hel hög med saker jag inte har plats för.

Vad ska jag med två nallebjörnar, en ful lampa, en plastlilja, en icke fungerande väggklocka och två ofullständiga ljusstakar till? Har inte hjärta att slänga något förutom möjligtvis klockan. Någon som känner sig manad att ta hand om grejerna, räck upp en hand!

Har även tömt mitt vitrinskåp som jag hoppas ska kunna fyllas med saker både jag och Ph vill ska vara synliga. Innan hade jag billiga vinglas från IKEA där och det kändes ovärdigt, finare saker kan man ju förvara där..

Efter en välförtjänt middag ska jag ta tag i köksskåparna och flytta lite porslin så att mer får plats. Det är kruxigt med att flytta ihop. Jag har ju fläkt ut mig över alla utrymmen och fyllt på vartefter jag bott här och nu måste jag krympa utrymmet igen utan diverse lådor att packa ner saker i, men som med allt annat är det skönt att få rensa bort lite. Får nog boka in oss på travet igen där vi kan kränga lite skit på loppis.

Ser fram emot en fredagskväll i lugnets tecken. Funderar på att besöka min far också, vill ju uppdatera mig på valparna som tyvärr numera bara är fem, och självklart träffa farsgubben.

Kommentarer
Postat av: em

Oj, klarade sig inte den lilla stackaren? Huvva. Jag vill gärna följa med och titta på puppies om det passar framöver =)

2010-04-09 @ 20:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0