Kalas

Idag är det någon liten djävul som står och slår mig på skallen. Det är nog det där förrädiska vinet jag hela tiden envisas med att köpa, nu blir det aldrig mer!

Hade en jättetrevlig kväll igår. Middag med några galna b-rudar och g-rabbar här på Haga.


Systrarna Em. & Jo.


Ph med några festprissar.


Jaget igår.

Mycket trevlig med god mat och många skratt blev det, sen efter många om och men hamnade jag och Em på Allstar där vi träffade några gamla bekanta. Inte alls väntat, men desto trevligare!

Idag ska jag på kalas hos R, hon fyller år. Hon har bakat kakor i mängder så det gäller att passa på när det vankas gofika. Ska bli gött!

Ska passa på att klippa gräset idag också, det börjar likna en sommaräng här på gården. Mormor är inte alls speciellt nöjd över det. Men då det regnar kan man inte klippa, så det har fått vänta några dagar.

Nu ska jag en sväng bort mot city.
Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Noomie

fin bild! är det ditt löshår eller har håret vuxit som ogräs? :)

2010-08-01 @ 21:18:07
Postat av: Hannah

Snygging! Va brun och fräsch du är (trots att du jobbar i sommar!)och sminkningen kring ögonen gillade jag :-)



Håret blev ju jättebra! För visst har du varit och satt i nu?



KRAM

2010-08-02 @ 16:20:51
URL: http://hannah.hedengran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0