Känner det i kroppen

När jag är ute bland pensionärerna och vi kommer in på samtal om väder och vind säger många att dem känner av när det är dåligt väder. Att dem blir påverkade av vädret helt enkelt. Jag tror att jag har blivit lite som jag umgås. Jag känner mig helt mosig i skallen av åskan och regnet. Antingen så håller jag på att åldras i takt med ljusets hastighet eller så inbillar jag mig alltihop.

Fick iaf höra en gissning på min ålder idag som var ett år över min egentliga ålder. Det händer inte daglidags kan jag få be att tala om. Men han påpekade att han studerade ögonpartier väldigt mycket under många år så han lärde sig vilka punkter han skulle titta på. Han sa även att min handstil var mogen och att han skulle kunna utläsa vilken typ av personlighet jag har, men tiden räckte inte till tyvärr. Hade annars varit väldigt intressant att få höra vem jag är..

Någon som vill ge sig på en personlighetsförklaring?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0