Svallet, Burret..

Ja nu har jag satt i keratinslingor i håret. Jag vet inte hur många, men tillräckligt. Sara på Sax hade velat sätta i 6 paket men hon hade hejdat sig och nöjt sig med 4 paket. Jag har iaf hår, det är ett som är säkert.

När jag cyklade hem igår hade hon även lockat det så att jag såg ut som en filmstjärna i håret. Vilket svall!!

Nu imorse kände jag mig inte lika road av att fixa till det så det får bli någon annan dag, fläta fick det bli Tisdagen till ära. Ni får kanske se en bild lite senare under dagen..

Jag är mycket nöjd över att inte ha berättat detta för så många. Ph visste ingenting när jag sa att jag skulle klippa mig efter jobbet igår och sedan kom hem med ännu längre hår. Snopet! Hela släkten var dessutom här så nu vet dem också. Gruvar mig lite för vad kollegorna ska ge för kommentarer däremot, det är ju rätt uppenbart vad jag gjort. Alternativt så känner dem inte igen mig.. jo en vet, så hon lär ju hejja på morgonfikat iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0