Den rosa lilla djävulen

Idag har jag filat på ett nytt virkstygn. Inte varje dag man får ta till ett salladsbestick när man ska göra fina hantverk.. Blir jättefint, lite mer som en picot-liknande kant. Men jag berättar mer imorgon när jag fotat, om den nu vill samarbeta..?

Kan tyvärr inte visa er vad jag åstakommit då min kamera (jag måste skaffa en ny, det kan bara inte vara på det här viset!) inte är den bästa eller mesta. Den har en tendens att inte vilja ta något foto, digitalskärmen blir svart så fort jag klickar på "avtryckaren". Det är en tragisk historia om en rosa jävel..

Men såg ni stafetten??!!
Jag blev helt till mig i trasorna, IGEN! Den här gången gömde jag mig bakom ett minimalt virkverk med ögonen riktade mot virknålen. Jag hörde endast kommentatorernas uppspelta röster.. det räckte gott och väl för att jag skulle bli kissnödig av nervositet.

Jag är nog lite kär i den där Johan Olsson, i smyg alltså.
Han är fin att vila ögonen på OCH bra i skidspåret.. men det är ju inget jag berättar för nån såklart, att jag hjärtat Johan Olsson alltså!

Måste nog googla på karln.. Go Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0