Domedagen


Idag gäller det, Muppen ska besiktigas.
Jag är lite nervös, tänk så klarar han inte testet?!

Dessutom minns jag knappt hur man gjorde när man kom till den anmälningsapparajten. Men det ordnar sig nog när jag väl kommit dit. 11.50 har vi tid, så det blir att åka förbi macken och fylla på luft i däcken och köpa en vindrutetorkare till bakrutan. Den flög ju av för någon månad sen, kan vara bra att ha så att man inte får någon anmärkning på det.

Förra gången skulle jag byta ut en blinkerslampa, den här gången vill jag kunna åka hem utan anmärkningar. Men killen är 23 bast så lite får man nog räkna med. Ska bli lite intressant att se vad dem säger om min vacka inredning, men förarsätet blir försett med en filt, man vet aldrig vad dem där besiktningsgubbarna har för smuts på kläderna..

Håll en tumme för Muppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0