En lättnad att vara arbetslös igen

Ja jag måste nog ha lyckats med att ha världens kortaste anställning. Igår började jag jobba och idag vid lunchtid sa jag upp mig. Det var ett helt outhärdligt dåligt och konstigt jobb. Som tur är har jag ingen uppsägningstid då vi båda var överens om att glömma det som varit.

Jag hade verkligen hoppats att det var en grej som jag skulle kunna lyckas med, men att truga i folk att köpa något jag knappt själv tror på är omöjligt. Så mer glad än vad jag är nu över att vara arbetslös har nog ingen någonsin varit.

Jag känner en lättnad och som om jag kan börja andas igen.

Välkommen att erbjuda mig ett normalt jobb, med normal lön (oavsett hur stor eller liten), jobbarkompisar och en chef som verkligen kan utbilda sin personal.


Kommentarer
Postat av: fia

Tror du gjorde helt rätt. Nu peppar vi upp på att vi ska få jobb som vi är förjävla grymma och kvalificerade för!!!

2010-02-02 @ 17:31:13
URL: http://www.nowatlastiknow.blogspot.com
Postat av: Emma

Du är iallafall en erfarenhet rikare.

2010-02-02 @ 20:19:12
URL: http://embra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0