Första dagen och början på den andra

Ja vad ska man säga.. första dagen kändes bra till en början. Sen började humöret att dippa lite och jag kände mig mer och mer fientligt inställd till jobbet. På kvällen fick jag en pepp av mamma att faktiskt ringa och prata ut med chefen. Sagt och gjort..

Nu känner jag mig mer peppad än någonsin och ska faktiskt genomföra mitt andra kundmöte inom kort. Ska bli spännande att se om jag kan få igenom en affär den här gången. Första såg jag mer som övning, så nu vet jag vad jag måste trycka mer på och använda som argument. För alla företag vill synas, syns man inte så finns man inte i den här världen vi lever i.

Ja, jag börjar väl så smått bli hjärntvättad, men min chef måste nog få något typ av pris för att vara bra på att peppa. Han kan verkligen få en på ett gott humör.

Nu ska jag koka ihop lite frågor till intervjun och göra mig en smörgås eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0