JAG VANN!!


Råkade snubbla in på Petras blogg strax innan klockan slog midnatt igår. Såg att hon hade en tävling om första säsongen av The Hills och skyndade mig att skriva en kommentar för att hinna vara med i tävlingen som slutade just vid midnatt. Och nu när jag loggar in här så ser jag att jag har vunnit!

Har nog aldrig vunnit någon bloggtävling tidigare vad jag kan nämnas. Känns jätteroligt eftersom att jag aldrig sett The Hills. Måste ärligt säga att jag helt missat vad den serien handlar om.

Tack så hemskt mycket Petra för att priset gick till mig!!

(bilden är lånad från petras.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: Petra ♥

Roligt att du blev glad! Paketet är nu skickat! Hoppas att det kommer fram imorgon! :)

2010-02-18 @ 17:11:17
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0