Loppan på Loppis

Jag har i flera års tid tänkt ta med mig en massa skräp till någon av stadens alla loppisar, men det har som mycket annat aldrig blivit av. Idag tog jag mig i kragen och mailade några av de ansvariga och med lite tur kanske jag får slänga fram lite skräp redan på Söndag på stadens travbana. Nu håller jag tummarna att någon kanske får förhinder och att ett bord blir ledigt.

I annat fall har jag en månad på mig att samla ihop skräp, vilket inte kommer att bli något större problem då det finns en hel del uppe på vinden som förmodligen aldrig kommer att användas. Mina garderober ska vi inte ens prata om, där finns nog mer än 50 plagg som jag inte använt på flera år om ens en gång. Ni vet kläder man köpt och tänkt använda men som liksom hamnar i skymundan av allt det andra. I helgen blir det stadig genomgång av garderoben och vinden. Jag vill ju vara redo ifall att ett bord skulle bli ledigt.

Håll en tumme och en tå är ni bussiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0