Pappersarbete är Såå 2009!

Ibland kan A-kassans pappersarbetet driva mig till vansinne! Jag vet att det inte är personen på andra sidan luren som skapat alla dessa bestämmelser, men jag kan inte hjälpa att det går ut över den stackaren.

Att dessutom bli talad till som om man vore en komplett idiot hjälper inte. Nu försökte han säkert vara snäll mot mig och förklara vad jag borde skicka in, men helt seriöst, varför inte göra allt lite mer förenklat?! Det här samarbetet med arbetsförmedlingen kan jag också ge mig på, men inte nu. Min energi räcker inte så långt idag..

Just nu håller jag på med en amigurumi som ska likna Taiga, det kan bli pannkaka av alltihop men jag ska ge det ett ärligt försök. Kan bli gulligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0