Tunn men frisk

Har varit halvt produktiv idag. Sökt några jobb, ringt en arbetsplats, pratat med Blodcentralen medicinska chef och bara slappat. Det kallar jag en riktigt bra måndag!

Snart kommer pappa med fru hit för att umgås och självklart fika. Som tur är har dem vettet att ta med sig fikabröd, jag är ju inte känd för att ha en massa gött hemma direkt. Fast mormors bullar ligger iofs i frysen och huttrar, men dem kan ju komma till användning någon annan dag.

När jag pratade med den medicinska chefen idag så sa hon att mina värden var superbra och anledningen till varför jag känner mig så trött och orkeslös är nog mestadels psykiskt. Men hon förstod att det kunde kännas jobbigt efter att vara med om en sådan omtumlande dag som jag hade i Fredags och att det kunde sätta spår. Så jag ska vara tillbaka på banan inom en vecka.

Det mest intressanta var att hon påpekade ett flertal gånger att det var viktigt att jag höll mig vätskefylld på grund av att jag var så liten och tunn för att undvika ytterligare svimmningsanfall. Har nog aldrig fått höra att jag är tunn så många gånger av en och samma person under ett samtal på en herrans massa år.

Har för övrigt inte hunnit med någon virkning idag, men ikväll kanske andan faller på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0