12 rutor senare

Har sammanlagt virkat 12 rutor med vitt och grönt garn. Nu ska jag göra några i svart och vitt. Gissar på att det blir 40 st till för att det ska kunna bli något av det hela. Jobbigast blir nog att dels fästa ihop det och sedan virka ihop allting.

Tur att jag har några dagar på mig att färdigställa den. Om jag kan knåpa ihop 10 rutor per dag så ska det nog gå på ett kick. Man vill ju bli klar nångång.

Har haft en riktigt slapp dag. Bara suttit på arslet och glott på tv, nu ser jag på Fantastic Four. Samma film som jag såg hos Ph för ett tag sen. Men det skadar ju aldrig att se ännu en gång. Finns nog inte mkt annat på kanalerna en Lördagkväll.

Vad gör ni för kul ikväll?

Kommentarer
Postat av: Anonym

för att han kom fram, ehum, bakifrån.. hade inte sett honom innan och blev sjukt förvånad och när jag sagt hade han redan vänt och gått.. så snabbtänkt var jag inte i en sån situation haha

2010-01-23 @ 22:22:10
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0