Denna snö alltså!

Den där vita massan ute har fått mig att se rött och andas tungt (astman). Har skottat hela förmiddagen och ändå är jag inte klar. Men nu tar vi oss iaf in och ut ur husen. Det gick knappt imorse när jag skulle en sväng till stan och uträtta ett ärende.

Ikväll ska jag skjutsa mamma till flaxet, och sen blir det att köra finbil imorgon till Hoting. Måste vara en plats där det inte händer så mycket. Har aldrig hört talas om stället förut. Men dit ska jag och min nyfunna vän. Ska plocka upp henne efter vägen och har lite tid på mig att vakna till liv och bli människa innan jag måste sätta på smilet och vara den glada positiva.

Men det där med att komma sig upp på morgonen, hur i helsikke ska det gå till? Jag ska åka härifrån innan sju och idag pallade jag inte att stiga upp klockan sju när jag inte ens hade någonstans jag var tvungen att vara. Hur ska det då gå imorgon när jag ska kliva upp vid femsnåret?

Någon som har några kreativa och kluriga tips för ett morgontrött troll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0