Duktig slashas!

Eftersom att veckan i helhet har bestått av att jag suttit ner på rumpan mestadels av tiden så fick Söndagen vigas till nyttoheter. Söndag ska ju vara en vilodag, men vila har jag nog fått så att det räcker och blir över.

Tog tag i hela återvinnings förrådet och stuvade in ca ett halvårs sparande av tidningar, reklam, pappersförpackningar, tomglas och annat bråte in i lilla Muppen. Inte helt lätt att stuva in en massa jox i världens minsta bil. Det är tur att jag inte behöver så mycket till benutrymme i förarsätet. Jag såg nog ut som en rosapimpad nomad där jag satt bland alla påsar och kartonger.

Ikväll ska jag och Taiga sova på den rätta sidan av älven och ska traska dit. Blir en Johan Falk-film ikväll om jag får bestämma. Får se vad den andra halvan tycker om det..

Kommentarer
Postat av: Noomie

skans å lotten ska få en bäbis i augusti :)

2010-01-24 @ 18:39:35
URL: http://nooli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0