London Baby!

Ph åkte till London i Fredags och kom äntligen hem igår på våran 2½ års dag. Han kom hem med jättefina presenter.


Ett par tygdojjor som jag längtar till att få använda till våren.


Som tjej tackar man ju inte nej till lite bling bling..
Ett fint halsband med mycket krimskrams, perfekt att piffa upp en enkel outfit med!


Lite översize armband i 3-pack som nog kommer att användas ett i taget.

Jag hade inte förväntat mig något alls. Det viktiga var att få hem honom
i ett stycke och att han hade jäkligt kul på John Mayers konsert.

Nu ska jag läsa lite Harry Potter..
God Natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar bilden men tycker inte att den representerar min blogg så bra:)

2010-01-21 @ 13:36:23
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0