Magnifika socionomer!

En magisk kväll med alla favoriter från klassen. Fanns självklart några som fattades men som jag ser fram emot att träffa på Onsdag när vi tar farväl av Strimma-lektionerna.

Jag hade obeskrivligt roligt. Skrattade så att jag fick ont i käkarna och dansade så mycket att jag trodde att mina fötter skulle gå i tusen bitar på slutet. Som tur var så tog min vuxna sida över och beslutet att ta med ett par reservskor lönade sig. Tänkte bjussa på lite bilder över festligheterna..


Innan första ölen.


Partyt började med välkomstdrink..


..och ett välkomsttal från de som styrt upp kalaset.


Hittade en och annan snygging i vimlet.


Det coola bordet enligt vissa..


Vi drack öl..


Blev upplyft över en axel..


Dansade och kramades


Vi hade så jäkla kul!

Nu väntar bara Torsdagens sista ceremoni innan jobbsökandet tar vid.
Någon som vill anställa mig?

Kommentarer
Postat av: emma

Angelica goes partypingla!!!! :D

2010-01-11 @ 20:47:30
URL: http://hopppom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0