Mjausarna i fokus

Igår när jag äntligen fått min kamera att fungera någorlunda passade jag på att fota mina missar.


Det ser verkligen ut som om Alfons har päls gjord av sammet..


Han var trött och låg och myste på Pashminafilten jag fick av mamma i julklapp.
Lilltjockisen!


En slick på nosen fastnade också i arkivet..


Alice var trött och försökte mest att förstöra när jag ville sitta och surfa,
så honla sig brevid mig och surade en stund.

En lite butter tjej som verkar ha fattat tycke för det andra könet numera. Skrik och jämmer mest hela dagarna. Alfons som inte längre är en man fattar ingenting och tycker bara att syrran är hur dryg som helst. Taiga instämmer med Alfons och skulle nog ge henne långfingret om hon hade ett.


När ska hon sluta skrika så förbannat den där lilla vita fjanten?


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad blank och fin Alfons är i pälsen!

2010-01-20 @ 17:36:58
URL: http://embra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0