Snablar vad det snöar!

Vad har hänt med blogg.se?

Jag skrev ett inlägg sent igårkväll (Lördagens resumé) och klickade på knappen "Publicera". Men nu när jag kollar läget här inne så syns inte inlägget. Eller jo, nu finns det, men jag var tvungen att publicera inlägget ännu en gång. Himla underligt hörrni!

Idag ska jag hämta upp modern på flyget. Jag fryser konstant och känner för att lägga mig under en filt och virka hela dagen. Men det går inte. Jag ska ju plugga på inför jobbet jag ska göra imorgon. Jag är så spänd! Hur ska jag klara av det här? Det känns lite som en utmaning och lite omöjligt på samma gång, en underlig känsla.

Ikväll är jag bjuden på middag hos svärmor, det ska som alltid bli väldigt gott med hennes mat. Det innebär även att jag slipper stå framför min egen skitiga spis som verkligen är i behov av en dusch av rengöringsmedel. Men det man inte dör av tåls att vänta med..

En nyttig sak jag ska göra idag är iallafall att ta en svängom med snabeldraken. Det ligger söndersmulade gamla blomblad som mina illbattingar har lekt med på golvet och det stör så inni bomben. Sen ska jag som sagt ta en bild på den nya sandmattan.

En sak till, behöver jag säga att jag numera har en beef med allt vad snöfall heter?!

Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till på nya jobbet!

2010-01-31 @ 19:16:48
URL: http://embra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0