Lusar till tusen

Mina rosor på baksidan har drabbats av äckliga små löss. Som tur var tog dem upp just rosors sjukdomar och ohyra på Morgonteven. Man ska tydligen spruta hårt med kallt vatten och skölja bort lössen.

Mohahaha.. nu ska dem små jävlarna inte ha en chans mot min vattenslang!! När solen kommer tillbaka ska jag hugga tag i det där.

Klippa gräset ska jag också göra idag. Det ser ut som en sommaräng på framsidan. Tror mormor är bekymrad. Men när jag sist skulle ta tag i det så vägrade den nya gräsklipparen gå igång. Jag blev förbannad som vanligt och gav upp efter att både jag och Ph försökt i ca 30 minuter.

Vad gör man annars en ledig Lördag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0