Plus eller minus?

Dagen gick snabbt förbi med en trevlig lunch hos vännen Max med Em, en annan vän. Han bjussar alltid på goa grejer och hon alltid på trevligt sällskap!

Det är ett under att jag är vaken just nu. Är nog behov av minst 7 timmars sömn.

Min hjärna är som potatismos just nu. Men imorgon är det BILBINGO! Så jävla roligt! Jag ska peppa hela dagen.
Jag ska poppa hög musik i bilen mot Hörnet vid havet. Sen ska jag memorera nuffror i skallen, inte för att jag inte redan gör det. Jobbet gör mig skelögd ibland på alla uträkningar man måste göra.

Man kanske inte tror det med det här jobbet, men man ska inte vara kass på matte. Man måste ha huvet fastskruvat och kunna tänka logiskt. Tur att jag, med lite kaffe i systemet, fungerar som en ekorre på LSD. Helt supersnabb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0