Sköna Söndag

10.30 Vaknade med stel rygg och sömniga ögon.

11.45 Åt frukost och kikade på Ernst.

12.35 Tog mamma och Taiga på en tur till Gammlia.

13.00 Hälsade på djuren medan Taiga tyckte att nästa allt var obehagligt och lite skrämmande.

13.10 Taiga hälsade på de tre små grisarna och hönorna som var det enda hon tyckte var spännande och lagomt stora djur för henne.

13.20 Mamma sprutar ner mig med en vattenslang. Jag blir dyngsur om byxor, ben, fötter och skor.

13.30 Vi letar upp Geten Hilmer, störtskön kille!

14.00 Jag och mamma virkar ute på gräset.

14.30 Jag upptäcker att det läcker inne i badrummet, hoppas att det inte resulterar i en vattenskada!

15.50 Rensar Taigas öron på skräp och sätter i fästingmedel i nacken.

16.00 Äter middag på Evas restaurang tvärs över gräsmattan, lasagne stod på menyn.

19.00 Ser på filmen Bounty Hunter med Ph.

23.00 Tanken är att jag ska sova.. får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0