Första Riktiga dagen

Jaha, första dagen är över på jobbet och jag måste säga att det kunde ha gått sämre. Jag är förhållandevis nöjd över min prestation vid telefonen och de övriga sysslorna som man gör på Sociala myndigheter.

Känns underligt att folks lägger sin sköra livsföring i mina händer och vill att jag ska förbättra den, och att jag vet hur man gör. Det är häftigt, nästan overkligt. Sen får jag återkoppling på telefonen att människor är nöjda med det man gjort vilket gör jobbet ännu bättre och ännu roligare!

Jag är trött och min skalle känns överkörd. Under besöket hos min vän med en baby satt jag och tittade på den söta lilla krabaten som låg och sov, gissa om jag ville hänga på sov-tåget?!! Nu snart får jag hoppa på tåget och sova i min säng under ett fluffigt täcke och förhoppningsvis med en fluffig katt på kudden. Lovely!!

Imorgon bjuds det på tårta.. weeii!

Kommentarer
Postat av: Emma

I can see that you are a hard working lady noooow :) Nu är det jag som får peppa dig att bloggabloggablogga! ;)

2010-06-09 @ 21:56:06
URL: http://bloggpepp.blogspot.com/
Postat av: Emma

Skärpning! :)

2010-06-12 @ 15:40:23
URL: http://bloggpepp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0