Hur blev håret?

Ja hur blev håret nu då? Bildbevis kanske ni vill se.. ska gräva lite i arkivet bara och leta fram någon lämplig bild från Midsommarafton. Då åkte det på och satt till sena kvällen tills fröken var så inne i dimman att det närmast är ett under att håret hamnade i förpackningen det kom i..

Men mitt eget hår måste nog tunnas ut lite i topparna eller så måste jag locka hela alltet för att det inte ska bli en allt för markant skillnad på de olika längderna. Färgen på håret var på vippen exakt samma.

Den här bilden är ju kass och jag ser konstig ut, men jag var tydligen ingen linslus den här festen så bättre den här än ingen.. eller så inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0