Svenska posten?!

Ibland undrar man ju vad det är för fel på vissa system?! Tidigare i veckan beslöt jag mig för att göra det jag tänkt på väldigt länge, nämligen att köpa löshår. Clip-on löshår alltså. Så att jag kan vara långhårig när jag behagar att känna mig lite extra fin.


Eftersom att jag gärna stödjer lokala företag så gick jag in på Rapunzel of Swedens hemsida och klickade hem ett set som numera var på rea. Jag förväntade mig att få paketet redan på fredag men besviken blev jag när brevlådan var tom.

När jag sedan ögnar igenom mailen senare på kvällen ser jag ett mail där Rapunzel-tjejen förklarar att dem försökt skicka paketet till mig men att dem fått tillbaka paketet från Posten utan meddelande. Mycket underligt?! Rapunzel-tjejen undrade om min adress var en företagsadress eller något annat underligt, men så är det ju verkligen inte. Förstår inte hur det där har gått till.

Jag skulle vilja hytta med näven i luften och skylla på sommarvikarier på Posten, men med tanke på att jag är en vikarie själv så vill jag inte kasta sten i glashuset jag befinner mig i. Så nu har vi löst det hela på hemmaplan, Ph ska åka till Rapunzels kontor imorgon och hämta paketet åt mig. Ska bli spännande att se om jag valt rätt färg..

Passa på att fynda ni också och klicka på bilden så kommer ni till hemsidan!

Kommentarer
Postat av: josse

hoppas det blir bra!

2010-06-21 @ 11:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0